personal training
voedingscoach food en advice
Laat hier jouw ervaring achter!
H
eb je een mooi resultaat behaald en wil je dit delen? Doe het hier! Ik lees graag hoe je jouw persoonlijke doelen hebt behaald en hoe je de weg daar naartoe ervaren hebt.

Of het nu gaat om ondersteuning bij het zwanger & fit blijven, personal training, voedingsadvies of een combinatie van alles bij elkaar: ik lees graag hoe je dit ervaren hebt.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel
Create your own review
FitteVis
Average rating:  
 19 reviews
 by Linda

Hele fijne personal training bij je thuis. Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap gestart en daardoor erg fit gebleven. Na mijn zwangerschap ook weer met Ruth aan het trainen. Ze weet heel goed hoe je weer moet opbouwen. Een aanrader!

 by Myra

Ruth is a lovely person. Her workouts are challenging and she knows how to inspire me. I would highly recommend her. Thanks Ruth for keeping me fit!

 by Evelien
Investering in jezelf!

Ik sport alweer ruim een half jaar met Ruth. Tijdens mijn zwangerschap hielp het me om tot het einde (week 40!) fit te blijven. Na de bevalling om gebalanceerd mijn conditie en kracht weer op te bouwen. Ruth is naast heel professioneel ook erg gezellig én vindt het geen probleem om de baby tussendoor even te troosten. Ik kan het iedereen aanraden; een waardevolle investering in jezelf!

 by Rubie
Aanrader voor alle niveau’s!

Ruth zet ook voor de beginnende sporter een hele fijne en laagdrempelige sfeer neer om het sporten weer op te pakken. Ze motiveert maar kijkt ook naar wat jíj wel en (nog) niet kunt. Ruth komt aan onze voordeur (hoe fijn is dat?!) en neemt zelf alle benodigheden mee. Elke keer weer een heel goed en voldaan gevoel na de afwisselende trainingen!

 by Ilse
Aanrader

Het was heel fijn om met Ruth te werken. We hebben samen gewerkt aan een plan om mijn core te versterken ivm aanhoudende bekkenklachten na de bevalling. De oefeningen waren variërend en het was heel prettig dat ze steeds rekening hield met mijn mogelijkheden en beperkingen. Naast 1x per week met Ruth heb ik zelf ook 2x per week getraind, waardoor ik echt veel resultaat zie. Nu heb ik zoveel oefeningen van Ruth gehad dat ik het zelf kan voortzetten (ook met behulp van fotos die ze nam). Ruth was heel flexibel in de planning en ik zou haar zeker aanraden!

Page 1 of 4:
«
 
 
1
2
3
4
 
»